tiistai 7. huhtikuuta 2020

Visualistiset taitoni




Visualistiset taitoni




Valokuvaus


Osaan käyttää Canonin järjestelmäkameraa. Olen perehtynyt kameratekniikkaan.
Olen tehnyt erilaisille yrityksille asiakastöitä.
Ennen kuvausta perehdyn kuvattaviin tuotteisiin.  Mietin mihin taustaan ja  mitä
rekvisiittaa kuvissa käytän. Kysyn asiakkaan mielipidettä ideoistani.
Perehdyn kunnolla yritykseen. Millaista värimaailmaa edustavat, yrityksen tarinaan.
Kuvatessani katson valaistuksen kuntoon. Tavoitteeni on saada
myyvän näköisiä kuvia.
Lopuksi käsittelen kuvan Lightroomissa. Tallennan kuvan asiakkaan
haluamaan muotoon ja kokoon  (ig, facebook,jne.)



Graafinen suunnittelu


Osaan käyttää Illustraattoria.
Olen tehnyt erilaisille yrityksille logoja, käyntikortteja, julisteita.
Pidän yhteyttä yritykseen, kyselen asiakkaan toiveita, värimaailmaa.
Työskentelen reippaalla aikataulutuksella. En halua asiakkaan odottavan tilaamaansa
tuotetta tolkuttoman pitkään.
Tiedän mitä tarkoittaa painovalmis ja julkaisuvalmis tiedosto.
Osaan nimetä työni ammattimaisesti sekä tallentaa ne niin että ne löytää
vuodenkin päästä. Viimeistelen tekemäni työn huolella.



Myymälätila


Olen päässyt työharjoitteluissani käymään erilaisissa yrityksissä. Osaan käyttää omaa
visualistista silmääni ollessani myymälätilassa. Olen päässyt toteuttamaan isojen
firmojen esillepanoja, ohjeitus niihin on tullut muualta. Pienemmissä yrityksissä olen
saanut itse miettiä esillepanojen järjestystä, mitä tuotteita esillepanossa käytän.
Esillepanossa pyrin luomaan asiakkaalle ostohalukkuuden. Luon kerroksellisuutta
esillepanoon, isoilla näyttävillä tuotteilla, huonekaluilla. Haluan että esillepano on
näyttävä.
Osaan ottaa palautetta vastaan, ja kehittämään itseäni.
Osaan saldottaa uusia tuotteita koneelle, hinnoitella tuotteet, hyllyttää tuotteet niiden
omille paikoille.
Tartun myös siivousvälineisiin ja osaan silittää esim. vaatteita.



Somemarkkinointi


Olen päässyt luomaan sisältöä yrityksen sometilille. Yrityksen sometilille pyrin
saamaan uusia seuraajia. Olen seurannut samanlaisten kohderyhmän sometilejä.
Päivitän sometilille yrityksen näköisiä kuvia ja tekstejä.


Hakukoneoptimointi

Ajokortti löytyy

Käyntikorttini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti